kärlek är att älska

Hej. Sitter i soffan, kikar på Big Brother och väntar på att älskling ska komma hit. Ingen av oss ville sova själva så då bestämde han sig för att åka hit, ja ibland är han lita inpulsiv som mig;) Haha. Har tillbringat mina senaste timmar hemma och bara gjort ingenting, kikat på tv, bakat, fikat, och tagit det lugnt. Min morgon dag är lite planerad iallafall.
  1. Mysa med älskling
  2. Åka till kummunhuset och lämna papper
  3. Åka till fairlane och kolla på hur mycket allt med att ta bort tatueringen kommer kosta
  4. Kanske fika med Rebecka
Annars kommer jag tillbringa min dag med fina pojken, han kommer nog vara med mig tills jag fikar ändå, vilket blir på kvällen:) Nu ska jag dricka mitt te och vänta på honom. Hejdå, och gonatt:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: det kommer, jag orkar inte heller stretcha, (A)

men har du testat att göra så som jag på bilden?

ta tag om foten på insidan och veckla ut i din utåtvridning :)

2012-04-13 @ 09:53:57
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

svar: vad härligt :)

tyvärr göra jag inte länkbyten!

2012-04-13 @ 12:37:34
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0