Laserbehandling

Som jag skrivit innan i bloggen så ska jag ta bort en tatuering om senast 2 veckor. Jag kikade runt lite för jag har 0 koll på hur det fungerar eller någonting. Sen kikade jag på när denna sköningen tog bort sin lilla tatuering, och jag må lova er att jag börjar redan bli nervös och skakis som ett as. Min smärtgräns ligger under 0 av 10. Jag kan inte en ta blodprov i fingret utan att gråta och nästan skrika. Många tårar kommer nog rinna den dagen jag tar bort tatueringen. Fan alltså! :( Jag förstår inte hur jag klarade av att göra den när jag är så rätt för nålar, dock grät jag när jag gjorde den också men ändå, haha. Folk säger att det gör 3 gånger så ont att ta bort den än när man gjorde den. FAAAN!:(, får ta med mig någon att hålla i handen;)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0