lite kort - jag kan inte släppa hur du försvunnit

Hej. Förlåt för att jag inte uppdaterat än, men jag hade bråttom till skolan eftersom att vi haft genrep hela dagen. Slutade vid 15.00 och nu sitter jag hemma med Emma. Ska snart göra mig iordning och redo för konserten ikväll

Ljud och bild skolan - 1:or & 3:or
Tid: 19.00
Plats: N3
Pris: 30:-
Jag hoppas verkligen att folk kommer för detta har vi verkligen kämpat med länge nu. Är riktigt nervös, det pirrar som bara den, men jag är nog inte ensam om att känna den känslan;) Nu ska jag få någonting i magen sen är det dags för att göra sig snygg. Hejdå så länge.
over and out

Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Veckans blogg vinnarna är nu dragna, kika in och kolla om det blev du. Om inte, finns en ny chans redan nu ;-)

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg.html#comment

2012-04-02 @ 20:00:40
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0