Mm, kanske eller så vet jag egentligen men vill inte inse

ph: början av vintern

Tiden bara springer iväg, borde egentligen ha somnar för några timmar sedan nu. Har kollat klart på filmen också, den är hur bra som helst, skulle kunna se den 20 gånger till. Nu har jag börjat kolla på en ny film, vilken det är avslöjar jag imorgon då jag ska berätta lite om den också. Första filmen som ni ser i inlägger nedan rekomenderar jag starkt, en klar 10:a. Nu ska jag kolla på filmen sen försöka sova.Gonatt.
over and out

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: såklart vi ses när jag är hemma igen!

om du vill, skriv på facebook vad som har hänt.

ska försöka uppdatera så mycket jag kan <3

2012-04-09 @ 09:04:38
URL: http://maaatildaaas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0