Morgon kaffe


Ph: jag-camild

Gomorgon på er alla morgonpigga sköningar. Idag är en ny dag och det är till och med en tisdag. Rätt okej väder, okej pigg, och hyfsat taggad inför nationella i svenska:) Sitter just nu i skolan och har försökt få tag på min pojk så att han kommer i tid till skolan denna dag. Ibland får man ju hjälpa till lite. Som sagt, nationella börjar om cirka 25 minuter och idag gäller det att skriva för fullt, dock är det läsförståelse typ men ändå. Slutar 10.30 idag, hur skönt är inte det? Efter skolan så ska jag tillbringa lite tid med älskling, och senare ikväll runt 20.00 tiden så är det dags för ett gympass. Riktigt skönt. Nej, nu ska jag kika runt sen är det dags att bege sig bort till klassrummet. Ett lycka till kan jag väl få?:) Hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: alexandra ekstrand

tack snälla för din söta kommentar :) kram!

2012-04-24 @ 15:43:57
URL: http://alexandrasmode.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0