Morgondröm

Gomorgon. Detta blir ett rätt kort och tråkigt inlägg. Eftersom att jag glömde fixa mitt busskort igår så är jag illa tvungen att åka med mamma till skolan, vilket betyder att jag inte får någon sovmorgon, det suger, men sånt är livet ibland faktiskt. Då kan jag ju passa på att plugga om det är någonting jag behöver plugga med :). Har sovit lite halv bra inatt också, stendöd vid 01.00 tiden då jag smsa med älskling, och vaknade vid 4, halv 5, 5 och gick upp halv 7 så det var lite små irriterande. Aja, nog om min natt. Efter skolan idag så kanske jag åker med mamma och syrran till Torp. Dags att shoppa loss;) Nej men ska tänkte se om jag hitta någon i min smak. Annars vet jag inte vad som händer, vi får se vad dagen har att erbjuda mig. Nu måste jag snabba mig lite. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0