plugg - stylisterna


Hej. Nu är jag hemma efter ännu en dag. Började dagen som ni läste med ett nationellt prov i svenska, vilket gick bra:) 10.30 slutade vi för dagen. Jag och älskling åkte hem till honom där den gulliga grabben gjorde kaffe till mig, vi myste och bara pratade annars. Vid 15.00 tiden eller någonting sånt så kom mamma och hämta mig, åkte och åt, och nu sitter jag hemma igen. Har precis gjort klart en engelska uppgift så nu är det dags för ett avsnitt av stylisterna som jag missade igår. Hejdå:)
over and out

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Heij sis! Det är finfint med mig, hur är det med dig? <3

2012-04-24 @ 19:24:24
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0