skola - väntan


ph: arkivt

Hej! Sitter i skolan och har just nu lunch rast. Börjar redan bli super trött. Morgonen var sjukt stressad så jag trodde att jag skulle avlida, men kom ändå till skolan i tid och i liv som tur är. Om ungeför 10 min så börjar lektionen. Gehörs och musiklära på schemat, super tråkigt om jag får säga det själv. Noter och sådant är inte min grej, spela och sjunga är roligare. Efter skolan är det gymmet som gäller, man måste ju hålla igång nu när sommaren är påväg, haha. Längtar även till onsdag/torsdag för då ska jag ut i affärer för att köpa nya skor, strandklänning och en till bikini till Grekland:) Nej nu ska jag sätta mig med dom andra en stund innan allvaret sätter igång igen. Hejdå.
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0