Skönt!

Hej! Nu har jag fått lite gjort idag iallafall. Åkte till gymet förut och spenderade mellan 1-2 timmar där, fokuserade på ben och mage idag. Det var skönt att få träna igen även om jag är fysiskt ostabil just nu. Ikväll ska jag hem till älskling på lite påskfirande. Skulle egentligen sova hemma eftersom att jag är rätt säker på att det inte kommer bli så mycket hemma i veckan och för att jag inte vet omjag kommer bli värre, menmen. Sover hos älskling ändå så får vi se hur jag mår. Åker hem rätt tidigt imorgon också eftersom jag lovat mig själv att göra klart uppgifter (skolan) så att jag slipper det på lovet. Skönt. Nu ska jag plocka upp lite i rummet, sen ska jag hoppa in i en dusch och sedan trampa mig hem till mormor för att hämta ett påskägg:) Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0