solig morgon


ph: jag - cambild

Gomorgon alla morgon pigga människor. Jag känner nu att jag verkligen blivit ovan med att gå upp tidigt eftersom att jag inte gjort det så mycket detta lov. Brukar inte sova bort dagar när det är såhär men jag känner att påsklovet har inte haft så mycket att ge mig då det snöat och varit regn och rust fram tills igår då vi hade sol och jag tillbringade en del av dagen i staden med min pojk och senare i Åsaka. Varför jag är uppe tidigt idag är ju för att jag ska vara hos älskling 13:00 för att kolla på match, (om jag minns det som jag ska). Trodde aldrig att jag skulle komma upp i tid, men 09.20 klev jag upp ur sängen. Nu tänkte jag ta det lugnt fram tills att klockan slår 10.30 då jag ska hoppa in i en dusch och börja göra mig iordning. Först - frukost och morgon mys i soffan framför tv:n. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0