sommar insperation

ph: Tumblr
collage: by me

Hej! Nu var jag hemma för denna dagen iallafall. Skoldagen gick rätt så fort. Fick inkastat en spinningpass och en stång i nacken, haha. Hände en liten olycka, enbart mitt fel eftersom att jag är dum nog och ger mig på saker när jag inte mår så fysiskt bra och precis haft spinning och är yr. Åkte iallafall hem till älskling efter det och myste. 18.00 kom mor och hämtade mig då vi åkte till Hebe och kollade på aprilprojektet som syrrans skola gjort, riktigt nice. Efter det blev det subway och nu ligger jag i sängen och ivrigt väntar på att Big Brother ska börja:) Ska läsa några sidor innan. Så hejdå så länge:)
over and out

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: kan komma upp en film ikväll kanske :)

2012-04-05 @ 08:28:35
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0