Äntligen hemma

ph: jag - snart sitter jag bakom ratten likt vännen Lisa
 

ÄNTLIGEN HEMMA! Visst var det intressant att få veta allt, men mer än hälften visste man ju sen innan. Rörande filmer fick man också se, så nu gör man inte vad som helst ppå vägarna. Kursen var ju 3 timmar lång och jag somnade till en gång. Efter en dag i skolan där vi körde "femkamp", tidig uppgång och sådant så är man rätt trött när klockan slår 17.00 och man sätter sig i en lokal med 3 timmars kurs framför sig. Nu är den ju gjord iallafall, så nu är det bara att vänta på att lämpet kommer fram. Just det när mamma kommer hem igen så ska vi skicka in Handledartillståndet och när det är hemma i händerna igen så är det farligt ute på vägarna, för då kommer jag ;) Lovar att förvarna, haha! Nej, nu blir det lite kvällsmat innan det är dags för sängen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0