Det drar ihop sig ( skriver kl. 15.36)

ph: jag
 

Nu är de två första tjejerna klara för att hoppa in i bilen och åka iväg eftersom att dom behöver ställa upp bort och sådant. Älskling är här nu men han har ingenaning om vad vi sysslar med. Ska snart få fixat mitt hår också så fort älskling fixat klart sig, riktigt stilig blir han;) Festen är ju hemma hos älskling så det är ju därför vi har fått dra hit honom så att han inte märker att vi röjer hos honom, haha;) Som ni vet så publiceras detta inlägg nu men jag skrev det tidigare idag som ni ser på rubriken, men pojken får ju inget veta därför blev det såhär. Jag ska försöka blogga mer under dagen och precis innan vi åker. Om jag inte hinner så får ni ha en fantastisk kväll, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0