Du kan min plats

Jaha ja, och tiden sprang iväg. Lisa och jag åkte ju och mötte upp Svanström och älskling, Lisa trampa sen hem och vi andra till Svan. Där kollade på vi sista Harry Potter filmen som avslutades 01.30 då jag och älskling gick därifrån. Super mysigt att bara vara där, älskar det verkligen. Speciellt när det är med de två sköningarna! Charmpojkar till tusen. Nu har jag gjort mig klar för sängen och jag är lite sur på mig själv för att jag kommer hem och lägger mig såhär sent är skolan snart börjar. Aja, ska upp om 6 timmar igen så nu är det dags för lite sömn. Godnatt på er och jag hoppas att ni också har haft en super bra dag, kväll och natt för er som är vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0