En sanning om mig är...

...att varje gång jag sover själv så delar jag säng med min lilla varelse. Nu vet ni.
 

Kom hem för en stund sedan efter en tur ute på Överby där jag fick hem två saker, som ni får bild på antingen idag eller imorgon, det är sådant som märks:) Tidigare idag var det skola. Alla 2:or och 3:or blev indelade i grupper, 15 olika grupper. I snabba ryck blev alla iväg skickade med en karta ber grupp och vi hade ingen aning om vart vi skulle börja. Efter lite prat så såg vi vart dom flesta gick så vi gick någon annan stans. Allt gick ut på att med gruppen hitta " skatter " det vill säga, lådor med godis i som lärarna gömt runt omkring. Det blev en 3 timmars promenad. Min grupp vann för mest tagna skatter. Sen var det två andra grupper som vann för bästa bild och en grupp för flest rätt tagna bilder. Det var så att på varje ställe (fanns utmärkt på kartan) så skulle man ta kort där man hittade skatten (någon kan ha tagit den innan men man ska ändå ta kort på ALLA platser). Super kul var det men väldigt varmt. Aja, nu är jag hemma och väntar på mat sen ska jag vidare och se på älsklings match:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0