Han älskar mig med

ph by Amanda, Georgina, Angelica
 

Hej på er! Idag har det varit en svängig dag för huvudet. Jag och älskling åkte till affären och handlade lite gott som vi hade till filmen She's the man, super bra film. Vi har verkligen bara legat och myst ikväll, riktigt dunderbart! Han åkte hem för 20 minuter sedan och jag hatar det lika mycket varje gång han åker. Jag vill bara att han ska ligga kvar bredvid mig och pussa mig i pannan som han alltid gör:( Tur som är så får jag ju träffa honom imorgon också. Imorgon är det även skola, sista dagen då vi inte har riktiga lektioner, på torsdag börjar allvaret. USCH! Aja, nog med det. Nu ska jag kika på runt lite. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0