Hemma efter spring

ph: Från Grekland i maj - ta mig tillbaka
 
Hej på er. Fyfasiken vilket fantastiskt väder vi har fått nu. Solen skiner och graderna är uppe vid 20 eller över! Sov hos älskling inatt och vid 09.00 så klev jag upp. Försöker vända tillbaka på mitt dygn nu lagomt till skolan. 12.05 började vi våran tur mot Överby där älsklingen inhandlade lite kläder och båda avslutade med en glass som var helt klockren i denna värmen. Mamma kom och hämtade mig hos älskling när vi kom tillbaka. Nu ska jag snart ställa mig och laga någonting att äta och varva ner kroppen med en film. Har sprungit runt så mycket de sista dagarna, både i Trollhättan och Göteborg så nu behöver jag en timmes vila innan jag och Lisa ska träna:) Kanske ska knäppa på en film och ta det lugnt, låter fantastiskt. Det gör jag! Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0