Hemma från mord

Hej! Kom hem för en stund sedan efter ett mördarpass på gymmet. Blev kondition och armar endast idag. Så himla skönt att vara tillbaka igen. Känner mig redan mycket piggare, super! Har även fått i mig äggröra och en kopp te. Ska nog göra en till kopp te för jag fryser om satan nu! Sen är det dags för att göra sig iordning lite. Blir en dag i mjukis shorts, alltså slappa kläder och lugnt och ro. Ska göra ansiktsmask också tänkte jag:) Ikväll kanske älskling kommer hit. Ville göra det lite mysigt för oss så planerar att hyra film och tända lite ljus och sådant nu såhär sista riktiga dagen på lovet. Jag hoppas han kan bara :( Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra te. Vi hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0