Hemma igen

ph: syrran
 

Nu är vi hemma från Göteborg och vi har haft det super mysigt. Åt på en mysig restaurang, sen gick vi runt i Göteborg och njöt av den fina dagen vi fick, sol och värme! Sen tog vi oss en glass och kika vidare på staden. Vi har också fotat lite så det kommer lite bilder om en stund ska bara lägga över dom och lite sådär. Som ni märker också så blev inte min dag som tänkt för jag skulle ju tränat och hunnit med att sola, men det gick ju inte så bra, haha. Så därför tar jag det imorgon istället då jag ska hinna med att träffa Ahlin runt 14.00 tiden, och sen kanske träffa Lisa på kvällen:) På söndag kommer älskling hem också, det ska bli så sjukt fantastiskt för jag saknar honom jätte mycket:( Nej nu ska jag föra över alla bilder, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0