I rutin

Hej:) Sitter här och dricker mitt morgonkaffe. Ska faktiskt snart springa och borsta tänderna så att jag inte få panik bråttom till bussen sen:) Vore ju otroligt jobbigt första dagen, haha. Ska även ringa älskling och se till att han vaknar och kommer i tid.. Det är så underbart att få ta hand om honom. Undra vad som väntar oss idag. Någonting kul må det vara, har hört lite fåglar kvittra i mitt öra om vad som händer, men det återstår att se om en timme:) Nu måste jag göra mig redo. Tänkte ge er en outfit och sådant men tyvärr så hinner jag inte så vi hörs ikväll efter att jag varit på kurs och kanske träning ( runt 22-23 tiden). Ha en toppen dag, hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0