Inspiration

ph: Angelica Blick, Hanna, Alexandra
 
Hur vackra är dom inte? Detta är tre tjejer som ger mig otroligt stor Inspiration bland kläder/stiler. Jag är väldigt kräsen när det gäller kläder och har förr varit sådan att det ska vara lätt. Svart Linne, grå tröja, svarta byxor. Dessa tjejer har fått mig att breda ut min förmånga till att skapa nya stilar. En  stickad tröja, ett brunt skärp, ett par svarta byxor som är lite uppvikta nertill och snygga converse till det kan bli hur snyggt som helst. En vit längre tröja, en väst över och ett par högklackade som inte är allt för höga med ett par shorts under kan alltid bli lite tråkigt. Stoppa då i den längre tröjan i shortsen, men låt det ändå vara lite pösig upptill och sätt dit något snyggt bälte. Klockrent. Läs dessa bloggar, du kommer få en sådan bredd bland kläder och olika stilar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0