New in

ph: Jag
 

Hej på er! Äntligen är jag hemma efter en lång dag. Dock slutade jag skolan vid 13.30 då jag och älskling åkte till Körskolan, dock var det ingen där så vi ska tillbaka på måndag:) Efter det så åker han hem och jag sprang runt i lite affärer i stan tills 15.45 så mötte jag upp Georgina. Hon hade en klänning (på bild ovan ) hemma som hon köpt nu på sommaren, prislappen och allt var kvar men använde den gjorde hon inte. Hon sålde den istället till kära mig och jag verkligen jätte glad över det:) Tack pappa också som betalade den. Nu ligger jag iallafall i sängen och ska snart kolla på ett avsnitt av BB. Ikväll är det ju bowling som sagt, men skriver mer sen. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0