Överraskning

Hej! Nu är huvudvärken och magvärken borta, riktigt skönt. Längtar faktiskt tills imorgon då jag ska få gå till skolan. Sitter och funderar på om jag ska ta ett träningspass efter skolan eller hur jag ska göra:) Aja, det märker vi imorgon. Ska även ta en boowling tur imorgon 21.00, ska bli super kul, det var 2 år sedan jag bowlade och jag brukar lyckas klanta till det haha. Älskling överraskade mig förut med att komma hit utan att jag visste någonting alls, blev super glad. Älskar honom verkligen! Vi låg mest och pratar och myste eftersom att han skulle åka inom kort igen för att han ska ha träning och sådant idag:). Aja, nu ska jag höra av mig till pappa och kika på film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0