Påväg ner

ph: Jag
 

Nu är jag hemmaa igen efter ett riktigt mördarpass. Svetten har sprutat åt alla håll, men det är ju världens underbaraste känsla nästan! Försökte mig även på att ännu en gång komma ner i spagat. När jag är nytränat alltså ca 1 minuter efter så kommer jag längre ner. På bilderna så hade jag cyklat hem i shorts och blivit kall, vilket betyder att min kropp var stelare nu. Kan be nästa person som följer med till gymmet att ta kort så ni får se:) Lovade ju er att komma ner en vacker dag och u är det verkligen inte långt kvar:) Väntar på att mor ska komma hem nu så att hon kan fixa mitt hår, sen ska jag få några timmars sömn för imorgon är det dags för skola!!:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0