Sämsta

Dagen har inte blivit det minsta bättre, även om jag fått solat och njutit av det fina vädret, plus städat i rummet. Det känns faktiskt sämre än tidigare även om en sak är lite löst, nu är det bara det största kvar att lösa. Åh, jag vet inte vart jag tar vägen snart, och de personer som man akut behöver vet ju fan inte vad svara i telefon betyder!   Matida och Lisa är iallafall påväg hit, får hoppas att dom kan hjälpa mig nu! Nog om detta. Ska faktiskt våga mig på att färga håret idag, ska slänga i lite ljusa slingor hade jag tänkt, får hoppas att det blir bra. Folk tror att jag ska bli blond, men var inte oroliga. Blonda Alex kommer aldrig tillbaka;) Haha. Nej nu ska jag ta på mig och möta upp tjejerna. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0