Sluta springa, jag kommer ikapp

ph: jag
 
Äntligen så kan jag sätta mig ner. Ska kika runt lite, kolla ett avsnitt av Andra Avenyn och sen åka iväg till körskolan med mamma. Efter det blir det en fika på efterlängtade Strandgatan med mina fina flickor Lisa och Matilda. Solen är framme så det blir ju super bra. Sov hos älskling inatt också, vi kikade på film innan sängen och jag kände mig helt drogad för att jag var så trött så vi båda stendog runt 02.00 tiden. Imorgon ska jag vända på dygnet, så nu varje dag fram till skolan så är det upp SENAST 09.00 på morgonen då jag fått jobbet att trampa mig ut med hunden. Så i säng blir tidigt också:) Nej nu ska jag kika klart så att jag kommer iväg någon gång. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0