som gjorda för varann

Hej! Förlåt för dålig uppdatering imorse men klockan tickade iväg och jag hann inte riktigt med det jag skulle. Han inte heller visa er vad som gömde sig i mitt paket, får visa det senare om jag inte glömmer  bort det. Idag har det varit skola, rätt kul ändå. Sen åkte älskling med mig hem och nu sitter vi i min säng. Han väntar nog på att jag ska bli klar för kvällen planer är att gå ut och gå en promenad, fota lite kanske och köpa cola;) Haha. Sen får vi se vad dagen bjuder oss på. Älskling har fått låna sin systers kamera i en vecka så nu ska ni få se vad vi gör om dagarna. Eftersom att vi går i samma klass och oftast är med varann så gör det ju ingenting att kameran inte är min. Kan väl säga att han blir lite delägare  här på bloggen. Nej, nu måste jag gå innan han får allt för tråkigt. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0