Taggad till tusen

ph: Jag på pojkarna i limousinen på Ahlins födelsedagsfest
 

Shit så taggad jag är inför älskling födelsedagsfest nu! Jag hoppas verkligen att det blir lyckat men jag må lova att det är lite småstress nu i slutet, tiden ska ju räcka till till allting, men detta ska jag väl lösa, brukar jag göra;) Har iallafall varit iväg och träffat Ahlin, Lisa och hennes kompis. Har suttit på Strandgatan i nästan tre timmar och bara tjötat om allt mellan himmel och jord, så himla mysigt. Nu sitter jag hemma och väntar på att lisa ska svara på sms, men hon är så seg;) Har pratat med älskling också och dom hade haft match och vunnit med 15-3 eller någonting sånt, haha. Nej nu ska jag kolla  Andra Avenyn och vänta vidare. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0