Träning och en förklaring

Nu var det snart dags för mig att hoppa på cykeln och dra mig mot gymmet. Innan det tänker jag svara på en fråga. Fick faktiskt frågan av min pojkvän angående mina träningsbilder på tjejer. Han undrade varför jag alltid la ut bilder på vältränade tjejer. ( Han är inte sur eller någonting utan det var en vanlig fråga). Det är såhär. När jag ser bilder på dessa tjejer med super fin kropp och fina muskler = vältränade så blir jag taggad själv. Bilderna får mig alltså mer motiverad till att träna, bilderna är på ett sätt ett mål för mig, en väg dit jag vill liksom. Så en kik på dessa vältränade personer får mig att springa lite extra och ta i ännu lite mer än vanligt ;) Nu vet du pojken och ni andra. Dags för mig att packa och hoppa på cykeln. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0