Tröttare än stängda ögon

ph: jag
 
Hej. Nu är jag hemma från skolan. Det har faktiskt varit en rätt jobbig dag. Alla 2:or och 3:or håller på med en stor redovisning. Vi är indelade i olika grupper och vi håller på med trivselregler. Riktigt kul faktiskt. Eftersom att min skola är jätte noga med att elever ska ha kul och trivas så är det vi 2:or och 3: or som har gjort reglerna (lärare har godkänt). Så på måndag ska vi ha en stor redovisning på en timme vad för våra ettor. Det ska bli riktigt kul, alltid kul att vara med och bestämma:). Nu ska jag gå och duka innan mor kommer hem så att jag snart kan få någonting i magen innan det är dags för träning och sådant. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0