Utan motstånd

Godmorgon på er! Vaknade 05.20 och försökte somna om ett tag till för jag kände att riktigt så tidigt behövde jag inte upp i tag men självklart kunde jag inte somna om..Har fått i mig en tallrik gröt så nu sitter jag och kollar på BB och ska snart gå och sminka mig. Sen får det nog bli till att se på film en stund och dricka kaffe fram tills att jag ska åka, vilket är 07,55. Idag är det ju skola. De nya ettorna ska åka på något slags läger idag och imorgon så vi 2:or och 3:or är själva. Johan (mentor) berättade att han hade någonting roligt i kikaren som vi ska göra, men det återstår att se när vi kommit till skolan, haha. Man vet faktiskt ALDRIG vad han kan hitta på när han är i farten. Efter skolan idag så ska jag hem, lagom till middag och ikväll är det gymmet för min del, sen ska jag komma i säng tidigare än igår tänkte jag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0