Viktig uppdatering

Hej. Det är såhär att igår kväll dog min dator, har försökt fixa den de senaste 8 timmarna men det går inte, lämnade den hos pappa. Hoppas verkligen att han kan lösa det. Bloggandet kommer vara totalt kasst nu under denna tid som jag inte har någon dator:( Förlåt men jag ska göra så gott jag kan. Vid 16.30 tar jag och Lisa en sväng till Göteborg för att kika runt lite. Ska in till stan och köpa med mig en kaffe först bara. Imorgon är det dags för körskolan, nu ska jag äntligen få komma igång. Just det, exakt en vecka kvar till skolan, sant som sagt så känner jag mig nervös konstigt nog:( Aja, det går väl över när allt kommer igång. Nu måste jag fixa klart allt så jag kommer iväg i tid:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0