Whatever they do

 
Nu var helgen över och imorgon är det många som redan startar igång skolan. Jag har turen och har 2 dagar kvar på mitt sommarlov, börjar alltså på onsdag. Så imorgon blir det till att komma upp i tid, ta cykeln till gymmet, sen vet jag inte. Ska träffa älskling imorgon och försöka få honom att sova hos mig en sista gång nu innan skolan kickar igång:( Hoppas bara att han går med på det. Kanske kan locka honom med att hyra film och mysa med någonting gott;) Ja, vi får väl se på detta. Idag, nu på kvällen var jag och familjen Heltorp på bio. Snabba cash 2 blev det denna gången. Riktigt bra var den men det känns som om det är påväg en 3:a. Efter att ha sett hela filmen så löd magkänslan så. Kom hem vid 23.00 tiden. Nu har jag bara suttit och kollat igenom en massa bloggar, läst lite och nu är det dags att krypa ner under täcket i några timmar. Hatar att sova själv, men det får gå idag. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0