Avlutat

 
ph: jag & Angelica - dansläraren
 
Nu var dansuppvisningen klar och denna terminen är sorligt nog över. Jag är super duper nöjd över resultatet och det är dom som var och tittade på mig också, blir så glad när dom säger att jag var så duktig:) Stämningen var toppen och alla sprang runt med ett leende och stegen i fötterna hela dagen men pirrande magar. Gud så jag kommer sakna detta och jag må lova att jag kommer göra om detta tusen gånger om! Så himla kul. Efter dansen bjöd älskling mig på mat innan vi åkte hem till oss. Nu ligger jag i sängen och har förberett en film, lite lugn behövs nu en söndag som denna. Så vi hörs sen när jag är lite piggare om jag inte somnar, haha. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0