Detta var lycka

ph: jag 
collage by me
 
Hej! Nu är jag hemma igen och har varit någon timme. Denna kvällen har verkligen varit underbar. Träffade alla gamla lärare samt min gamla klass. Vi fick höra så sjukt många elevers vackra sång röster och vi fick även komma upp och sjunga med i sista låten. Helt underbart att få vara på plats igen. Jag kan inte beskriva lyckan. Kan lova att jag kommer gå dit varje julkonsert tills den dagen kommer då jag faktiskt inte kan mer. Det är verkligen mitt liv. Alla minnena som finns där. Väl hemma nu så ska jag faktiskt tvätta bort sminket och sen hoppa ner i sängen direkt så jag kan få bli frisk för just nu blir det bara värre. Vi hörs imorgon, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0