Du VAR inte som andra

ph: jag
 
Hittade inte speciellt mycket ute på Överby ändå. Man brukar bli lurad av rean som är, det finns inte alls så mycket som man tror. Jag fastnade även för ett par skor men jag kände att denna gången skulle jag stå emot skorna. Klarade det. Fick äntligen med mig en ram hem, dock blev den någon cm för stor för min bild, men det får duga sålänge iallafall. Tänkte att jag ska ut senare imorgon och köpa en kuddar som jag ska ha i min säng. Pälskuddar faktiskt, dock inte riktig päls. 
 
Har precis krypt i mina nya mysbyxor och ligger i sängen medans jag väntar på att Max ska svara mig, han är också ute och ränner så kanske därför han inte svarar. Tänkte att jag skulle se om han kan sova här hos mig inatt men vi får väl se hur det blir. Nu ska jag slänga bort allt som ligger i min säng, knäppa på en film och inte göra någonting alls. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0