Ensam hemma

ph: jag 
 

Har ni en stund suttit och pusslat lite med ett collage som kommer komma upp här på bloggen om dryga en vecka. Ska även berätta lite om mitt år tänkte jag. Känner även att jag börjar bli lite piggare i kroppen. Nästan och rösten är kass men jag har varken huvudvärk eller feber, riktigt skönt. Kanske hinner bli frisk till jul, jag hoppas verkligen det iallafall. 
 
Har börjar småstäda lite i köket då vi ska få fram allt julpynt idag, kände att jag var tvungen att röra på mig lite så började så smått städa så att det inte blir så att vi är klara inatt med allt, haha. Hela huset ska ju städas nu. Det är verkligen super tråkigt att bara sitta hemma, men ibland måste man ju. Får göra det bästa av detta. Ska gå och hämta en kopp kaffe och kika på en film innan jag fortsätter med städningen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0