Gårdagen

 
 
Ja David, varför inte ballansera stol på hakan svintrött och uttråkat?
 
 
Godmorgon på er. Eller det kanske man inte ska säga när klockan drar sig mot halv 13.30? Vi klev upp strax efter 12.00 då jag gjorde frukost och kaffe till mannen, haha. Just nu sitter han och spelar gitarr medans jag uppdaterar er lite. Vad ska ni hitta på idag då i snön? Har även läst att det regnar upp mot Stockholm och är påväg till oss, det gör mig riktigt ledsen då jag faktiskt älskar snön:( Hoppas vi har turen på vår sida i år. Dagen planer är iallafall INTE spikade. Det blir nog en lugn och stillsam eftermiddag, men ikväll blir det förberedande inför morgondagens uppvisning, samt att jag ska hinna med att träna. Så lite händer allt idag. Nej nu ska jag springa iväg och göra kaffe. Hejdå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0