Godmorgon Tisdag

ph: jag
 
Godmorgon. Inatt har jag verkligen sovit super duper bra, dumt bara att jag somnade så sent,men men. Klev upp vid 07.00 då jag gjorde frukost, tände ljus, tog fram julklapparna för att skriva på dom, vilka det är till och så. På samma gång så kikade jag på Julkalendern. Riktigt mysigt. Om en timme så ska jag ta bussen till skolan för att göra lite ärenden. Börjar 12.00, så jag hinner gott och väl. Nu innan jul så vill man ju bara få så mycket som möjligt gjort så att man kan starta året utan tankar om så mycket:) Efter skolan så är det som vanligt gymmet som gäller för mig. Sen ska granen in och tomtarna upp, vad jag längtar! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har ju satt siffrorna fel på ljusen :( ettan ska ju vara på den kortaste, ajabaja ;)

2012-12-18 @ 14:29:06
URL: http://perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0