Jag är här

ph: jag - Detta läppglans beställde jag, och det kom hem igår. Det förstorar läpparna lite. Jag tycker det funkar sådär, men andra tycker att det syns mera än vad jag tycker:) Ska använda det varje dag i en vecka då läpparna ska vänja sig vid det sen får vi se. Har en plan men den berättar jag i nästa inlägg
 
/Hej. Äntligen så funkar datorn. Den krånglar ibland men det får jag leva med, ska köpa en ny i början av nästa år är tanken. I hopp om iallafall. Skolan idag var iallafall toppen, vi gjorde klart det stora musikabetet, så himla skönt. Efter skolan åkte jag till gymmet och körde rygg/mage denna gången, hade tidspress. Om en stund, när mor kommit hem så ska jag hoppa in i bilen och åka till älskling där jag sover inatt och imorgon åker jag med dom till ED, riktigt mysigt må jag lova:) Nej nu ska jag ta och packa ner lite skit så att jag är redo när mamma kommer hem:) Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0