Jag kom för att stanna

ph: jag - från vår lördag i ED där vi bakade, skrattade, lekte med dom små, åt super god mat och sötsaker. Vi hade alltså en helt underbar lördag. Vi kom hem runt 21.00 tiden då vi sprang till Jätten och handlade lite gott och sen var det film för oss. Tog inte så lång tid innan vi slockande men det var skönt eftersom att natten innan bestod av ytterst lite sömn. Lördagen var iallafall toppen och jag kan inte bli mer en super nöjd!
 
/Ja HEJ! Som ni märker så är jag på fötter igen, datorn är lagad och jag är här för att stanna...om datorn inte sviker. Håller tummarna för detta. Min lördag vet ni om men om söndagen berättar jag om senare då jag ska få i mig lite mat i magen först efter ett riktigt hårt pass på gymmet. Detta inlägg blev fummel men jag skriver mera om en stund:) Välkommen tillbaka till mig;)
 
ps: Ikväll kommer även bilder från läppförstoringsstiftet jag fick hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0