Julstämningen smyger fram

ph: jag
 
 
Godkväll på er. Nu börjar julkänslan komma fram här hemma. Vi har äntligen fått pyntat vår gran så imorgon vänta julstädning och pynt över hela huset. Tomtar och röda dukar ska fram. Dock väntar jag lite och storstädar rummet på lördag eller söndag. Har lite annat att göra som är viktigare för mig, som att träffa älsklingen som jag ska åka iväg över jul. Han kunde inte stanna här heller så det blir ingen jul ihop i år. Är rätt ledsen över det, men ingenting att göra åt det..Nyår firar vi ju tillsammans iallafall:) Så jag får vänta lite med mitt rum. Det känns verkligen super konstigt att det redan är jul, vart tog året vägen? Har hunnit med en del, hittat på saker och sådant jag velat hinna med. 
Kommer ni ihåg att några utav mina nyårlöften förra nyår var: Sluta röka, ta tag i sången, och börja dans, börja gymma.
Jag har bockat av alla fyra och det gör att jag är riktigt stolt över mig själv. Känner mig som en ny människa. Haha. Nej men. Har ni gjort några nyårlöften än? Jag ska börja på mina nästa vecka. Dock ska jag lova mig själv lite färre i år, men klara dom ska jag göra. Nu ska jag gå och göra lite te och sen värma mig i sängen. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0