Kvällens lycka

ph: jag
 

Dagen tickare vidare och jag har avslutat den hur bra som helst. Efter att jag köpt två julklappar till världens mest saknade och finaste vänner Georgina och Linnéa så mötte jag upp dom för en fika. Vi bjöd på minnen, skitsnack, och otroligt mycket skratt, framtidsprat och planer. Dom blev även super glada av sina julklappar och jag blev riktigt glad jag med. Att göra någonting fint för sin vänner är nog det bästa jag vet. Imorgon är det sovmorgon fast jag skipper den eftersom att jag ska se julkalendern 07.15, hehe det kan man inte missa. Efter det blir det en timme på bandet innan det är dags för skola. Nu ska jag äta mina bananpannkakor och kika på en film. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0