Läppförstoring

ph: jag
 
Här ser ni hur det blev, inte så stor förändring, men efter att jag nu har använt läppförstoringssticket i några dagar så är förändringar större. Jag har även börjar spara pengar för att kunna göra denna behandlingen fast påriktigt. Det sitter i, i några månader . Spännande spännande;) Jag vet inte hur jag vågar men jag har velat göra det länge så nu har pengarna börjat's spara iallafall. Får se hur lång tid det tar. Dock är det jul snart, plus att jag fyller år om dryga 2 månader då jag kanske får pengar jag kan använda till detta. Längtar! Med detta inlägg så såg jag nu på klockan att jag måste säga godnatt. Vi hörs imorgon igen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0