Min dag

ph: jag
 
 
Tusan vilken fantastisk dag. Började dagen med att kika på film första lektioner och andra lektionen som var svenska så fick jag en massa beröm för hur bra jag jobbade. Efter skolan så var det tid för att repa i 2 timmar. 15.20 åkte jag och Emma in till staden för att äta Subway innan vi drog oss mot min danslektion. Stannade kvar en stund så jag dansade i två timmar i rad utan paus,rätt slut efter det. Avslutade kvällen med kvällsmat på Espresso House med fina Emma. Nu sitter jag i sängen med huvudvärk, snorig näsa och tankar om att jag har feber. Kroppen är helt död, typiskt nu till jul liksom. Ska ta och kura ner mig i sängen men någonting varm att dricka. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0