Mot skolan

ph: jag
 
 

En fråga.
Vad tusan hände med vårt underbara julväder? Vi hade dubbelt så mycket snö, FIN snö här för bara en par dagar sen och nu närmar det sig halka om det inte redan är det. Jag lär ju vurpa fram när jag nu ska ta mig till skolan, usch för det. Jag hoppas att snön kommer tillbaka nu till jul. 4 dagar kvar sen är det slut på skola för i år och vi får jullov. Det ska bli skönt med lite lugn, lite lov, ingen skolstress och framför allt, inga uppgifter som ska göras, SKÖNT! Som alla år så lovar jag er att jag ska skriva lite om mitt år, hur det sett ut osv. Lite bilder kommer också upp från året, kul va? Nej nu måste jag rusa ut så jag hinner med bussen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0