På G

ph: jag - jag är på godväg nu känner jag men ännu är det en bit kvar. Benet ska ligga rakt mot kroppen sen är jag nöjd. Jag gjorde bilden suddig för minen var förbannat snygg,haha
 
/ Hej. Jag sitter hamma hos pappa här jag hamnar över natten. Alltid lite mysigt att tillbringa lite tid här, men ska tillbaka till mor imorgon:) Imorgon blir det en fullspäckad dag. 08.30 - 11.30 så är det skola 13.00 rep med luciakören 16.00 bege mig mot min sista danslektion och dansa till 18.00 då den ska sitta till 110% för på söndag gäller det. Nerverna börjar komma nu! 
 
För er som vill kolla så kan man köpa biljetter på:
Folkets hus i Trollhättan
Pris: 80:- st
Plats: Hebe teatern
Tid: Första 14.00, andra 16.00
Datum: 16 December
 
Det ska verkligen bli super kul och jag längtar. Undra om det kommer mycket folk. Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen är det dags för mig att kika på någon film så jag kan lugna ner kroppen innan sängdags. Godatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0