Sista söndagens händelser

ph: jag
 
Godkväll eller hur man nu ska börja. Jag kom hem för en stund sedan och är super nöjd med dagen. Jag och älskling mötte upp de andra för att handla mat till imorgon, sen gick jag och älskling till honom där vi tog det lugnt tills strax innan 18.00, då vi trampade oss till Svanström. Påvägen dit lyckades jag ramla och slå i knät, sådan otur jag ska ha:( Hos Svanström kollade hela gänget på film och taggade inför morgondagen. Kvällen slutade med att pojkarna spelade FIFA, men det är dom värda;) Nu är jag hemma och ska faktiskt snart krypa ner i sängen, läsa och sen se på film innan jag ska sova. Så godnatt på er mina fina läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0