Slut för idag

ph: arkivet
 

Efter att ha tillbringar 2 timmar sammanlagt på bandet så är det dags för mig att slänga mig i duschen en snabbis och sen bums ner i säng. Klockan är ställd på 07.30 då jag ska upp och äta en super bra frukost och sen göra danssminkningen. Efter det är det dags för mig att bege mig mot Folkets hus där jag möter upp dansgruppen och sätter mig ner för att sminka 10 tjejer till, herre min skapare vilken stress det kommer bli, men det klarar jag. 14.00 börjar första uppvisningen, nerverna har börjat krypa fram. Uh. Nej nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan få mig lite sömn sen. Hejdå och godnatt!

Kommentarer
Postat av: maxi

http://open.spotify.com/user/famheltorp/playlist/0j8UcDJreyMkf7p1YohbvR

lista med låtar som jag vill köra på vårkonserten, gjorde den öppen så alla kan lägga till låtar. lägg till några :) elliot la med till :)

2012-12-15 @ 23:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0