Snorungen - här är jag

ph: jag
 
 

Hej på er. Försov mig imorse, det är därför det har varit så dött här. Det kommer nog vara lite sesådär med bloggandet idag och imorgon eftersom att jag gått och blivit sjuk. Kände när jag satt på bussen hem att det nu kändes konstigt i hela kroppen. När jag kom hem visade det sig att jag hade feber också. Låter som jag vet inte vad när jag pratar, nyser och hostar, sen slår febern till också. Toppen...NEJ! Jag som planerade att träna som  bara den. Ska vara hemma imorgon och vila upp mig till julavslutningen på fredag samt julafton på måndag. Ikväll ska vi iallafall sätta upp granen, ställa in och vänja den iallafall. Ska bli skönt att få upp den, längtar. Imorgon ska vi pynta hela huset också. ÄNTLIGEN! Och NU, ska jag dricka te och se på film. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Denice

Hej! Vilken intressant blogg!

2012-12-19 @ 19:47:09
URL: http://denice.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0